Dagens mys!

Jag introducerar härmed... *trumvirvel*... spänningen stiger...

Logga till Dagens mys - med skugga

Dagens mys! När den här lilla loggan tittar fram, så vet ni att det är dags för dagens rejäla dos av mys.

Idag får en vistelse till Marsjö äran att titulera som Dagens mys.

Ikväll bär det nämligen av till Emelies föräldrar. Där ska det bytas däck. Jag vet inte hur delaktig jag kommer att vara i själva bytandet, men min blotta närvaro är förhoppningsvis tillräckligt tillfredsställande. 

Däckbyte är väl inte särskilt mysigt? tänker du. Och nä, det kan man tycka. Men att åka hem till Emelies föräldrar på landet och få go'fika med tillhörande kaffe är uppenbart den mysiga delen av vistelsen.

Det är faktiskt inte första gången jag är "delaktig" i däckbyte i år. Min broders bil fick nya lemmar för någon vecka sedan. Och jag ska faktiskt bjuda på en lite mysig bild från denna händelse:

Elliot sitter i ett bildäck

Här sitter min brorson i ett utav bildäcken och myser. Mys!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mycket mys den dagen, fika i solen, god mat på borden och lite samkväm med däcken på stallbacken

2012-04-21 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0