Rosa träd, som är så vackert.

Hej igen, mina vänner.

Lite uppehåll i bloggandet på senaste tiden. Beror mest på att det har varit tentavecka. Men för detta ber jag om ursäkt och jag ska försöka hålla inläggen rullande.

Mitt största missnöje med frånvaron är att det inte blev något inlägg i fredags. Jag älskar nämligen konceptet "fredagsmys" otäckt mycket. Tänkte att det skulle bli lite speciellt, så i framtiden kanske fredagsmysinläggen får någon särskild touch. Vet inte vad, men det blir nog bra!

Vill bjuda på en otroligt härlig vårbild som fotades i ursprungsstaden Katrineholm. Ifrån stadens norra café Sultans, närmare bestämt:

en bild på ett träd. Typisk vår!

Rosa träd, som är så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0