Vad är detta, som pryder min näsrot?

"Dags för ett par nya glasögon, kanske?", det var orden som Sebastian tänkte för några veckor sedan. En undersökning senare och detta är resultatet:

Osiris från Spec Savers

Jag var ute efter en lite vintage/retro-känsla. Vet inte hur väl jag lyckades med det uppdraget, men jag gillar dem! Ett par Redgreen 14 från Specsavers. Så här ser de ut när de är placerade på min utomordentligt söta näsrot:

Jag och min näsrot - med Redgreen 14 glasögon från Specsavers

Typiska mysglasögon.

Kommentarer
Postat av: Eva T-P

Skitsnygga! Passar dig perfekt! ;)

2012-04-22 @ 16:57:10
Postat av: Sebastian

Jag tackar så hjärtligt för din fina komplimang, Eva. Väldigt trevligt att läsa sådana kommentarer. :)

2012-04-23 @ 21:15:40
URL: http://sebastiansmyshorna.blogg.se/
Postat av: Eva T-P

Tack för tacket! ;)

2012-04-24 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0